Digerati Pixel Art Bundle Part 1
Slain: Back From Hell – battle through a blighted land in this bloody, brutal adventure and Unity Awards finalist for ‘Best 2D Visual Experience’.
Uncanny Valley – an unsettling survival horror where nothing is as it seems. Play through multiple times to reveal all its darkest secrets.
Bleed – this 2D action-platformer and indie smash hit delivers a breakneck combination of stylish, acrobatic dodging and fluid, challenging gameplay.