Pixel Game Maker Series BombMachine Gunzohg
If you destroy enemies quickly, you will get a combo and get a bonus to your score.
Even if you happen to be destroyed by the enemy, you will just go back to the beginning of the stage.
And its fighting attack, which blasts away enemies and containers, is exhilarating!