Pixel Game Maker Series CHAM THE CAT ADVENTURE
Pixel Game Maker Series CHAM THE CAT ADVENTURE is a side-scrolling action game full of retro flavor.
The game is full of retro flavor, with a variety of tricks, including attack methods that change depending on the number of hearts (stamina).
The stages are not only side-scrolling action with various gimmicks, but also shooting aspects!
If you can collect all the keys hidden in each stage, you can challenge the hidden stages!