Pixel Game Maker Series DRAGON PEAK
The overwhelming numbers and power of the monsters threaten the survival of the human race.
Use each character's individuality to solve the gimmicks hidden in the map and defeat the "Ancient Dragon", the final boss of all five stages!
Her unique skill, "Rotate Attack," changes the number of rotations depending on how long you hold down the button.
By pressing and holding the button for the third time in a normal attack, you can use a piercing attack and the unique skill "Aerial Attack.
The ninja's attack speed and movement speed are fast, but its attack power is low.