You are an adventurer, charged with defeating foes and exploring the Great Tomb of Nazarick!
Can you survive 6 hard stages filled with the popular and dangerous characters from “OVERLORD”, such as Ainz, Albedo and Demiurge?!
A mysterious tomb has been found at the edges of the great Kingdom of Re-Estize.
You, a common adventurer, have agreed to an exceptional reward in order to explore and investigate it.
Now with over 10 million PV of Web novels and more than 8 million physical copies all over the world, “Overlord” is the dark fantasy light novel series written by Kugane Maruyama.
What do you do when your favorite game shuts down? Momonga decided to stay logged in right up until the very end. But when the servers go dark, he finds himself transported into the game world -and he's been transformed into his skeletal avatar, awesome magical powers included! But what if he's the villain of his own story?
Thank you’ll love DUNGEON OF NAZARICK, brought to you thanks to the power of Pixel Game Maker MV!