Pixel Game Maker Series GAME BATTLE TYCOON
This is a new kind of battle game that combines a game battle with a fighting game.
The basic rule of the game is to get a higher score than your opponent, but you can enjoy the game without any rules.
You can attack your opponent while he's playing, or interrupt him by stealing his controller and making a deliberate mistake!
There are five types of games in total. There are five games in total, so try to master them all and win!