Pixel Game Maker Series LUNLUN SUPERHEROBABYS DX
Help Super Baby Lunlun escape after having been eaten by the giant & evil Boss Poo!
・Keep up a string of victories and see how far you can go in "Boss Battle" mode!
If your child is focused and doing well, then it might be a good time to do a little laundry, cleaning, or getting dinner ready!