Pixel Game Maker Series MessiahEnd Refrain
Blessed with the blessings of an angel, her magic was effective against the Messiah.
This time, he decided to fight against the Messiah as a protector of his own loved ones.
Use sword attacks and magic that can be purchased to explore the map and find the bosses in each area!