■Game Features
You can practice the stages you've completed at any moment, giving you the chance to refine your skill!
There are a total of 8 stages, and if you greet all 66 Jizo statues, you'll obtain a mysterious ancient document!
Pop is excited as the mysterious town girl Momo-chan invites him to watch the firework festival together.
This is a side-scrolling platformer created with "Pixel Game Maker MV," a program that allows anyone to easily create action games!