"Pixel Game Maker Series OUMUAMUA is a retro-flavored Breakout clone!
There are some blocks that need to be hit multiple times to break, so try to break the blocks without dropping the ball down the screen!
When you break a block, various items appear. By taking them, you can increase the number of balls, extend the bar, or shoot bullets directly, so use them well and aim for the clear.
There are a total of 125 stages in the game (including the hidden side), so you can enjoy a variety of stages.