Pixel Game Maker Series THUNDER STRIKER is a vertical scrolling shooter with a retro flavor.
You can choose between a laser and a wide range of trajectories for your primary weapon, and three different power-ups for your subweapons!
The enemies that stand in your way will attack you with a variety of weapons, including ballistic missiles and guided missiles.