Pixel Puzzle Makeout League
You are Pixel Girl, a superhero with the power of "pixel puzzle-solving." Turn your problems into nonograms, then solve 'em to save the day!
Join the Puzzle League and date up to four of your fellow puzzle-themed superheroes, before the Villain third-wheels you with his doomsday plot!