In the acclaimed tower defense series' official follow-up, play as Tikiman and build towers to protect your Tiki Hut from the fiendish monster hordes. This beautifully detailed 3D sequel has been fully reimagined with four player online co-op* and quite explosive fruit bombs. Get ready to once again defend your Chibis in this fun and addictive game for the entire family!