Plastic Rebellion
When the parents are out, the whole house becomes a playground. But when a malfunction infects your 3D printer and starts mischief, it’s up to you to defend the place you call home and turn your playground into a battlefield! Armed only with your cherished toys, you must face an ever-growing army of plastic and stop the malfunction before it takes over the world (or at least your bedroom, kitchen and basement)!