Please, Touch The Artwork
Play around with colours and lines, try to recreate paintings, solve riddles, unravel secret stories behind modern masterpieces, and hopefully get inspired and find meaning!
Please, Touch The Artwork is a cosy puzzle game blending logical thinking and poetic storytelling.
2/ Help Boogie & Woogie, 2 squares who just want to be together, by figuring out how obstacles influence their path in a complex growing society.
3/ Move to a big city and be overwhelmed with mixed emotions. Discover the maze of New York City while collecting words from a poem.