Pocket Card Jockey: Ride On!
The Pocket Card Jockey so well-received on Nintendo 3DS has galloped its way onto Nintendo Switch, and it’s more fun than ever! Easy to learn, but filled with surprising depth, you’ll put together the best hands you can to help your horses take home the gold!
Solitaire in this game is played by clearing away cards one number higher or lower than your current card. While the game’s overall concept is the same as before, it includes new rules that allow for more strategic play, as well as racing segments reborn in glorious 3D, and can be played comfortably with Joy-Con controllers!