Pocket Rumble
Pocket Rumble retains all the gameplay elements that make traditional fighting games great, but reduces the level of execution and memorization necessary to the bare minimum. That way experienced players can learn the game fast and be able to focus on deeper elements of strategy and mindgames, new players can learn the ins and outs of fighting games without being overwhelmed, and everyone can get their skills to a competitive level without too much grinding alone in training mode.