Pocket Witch
A little witch has been locked away in a dungeon filled with traps and deadly roving enemies, and it’s up to you to help her escape! Pocket Witch is a precision platformer presented in retro pixel art style, where the little titular witch must overcome a series of brainteasing single-screen challenges to thwart the evil sorcerer who imprisoned her.