Pogo Stick Champion is a 2D platformer game that pairs a relaxing aesthetic with challenging gameplay.
Use a pogo stick to bounce your way through each level to reach through the end of the stage while avoiding hard falls and pits. As the difficulty increases you’ll encounter lasers, circular saws, spikes and other deadly obstacles, but don’t worry all levels unlocked, so you won’t get stuck!