ON PATROL: experience the everyday life of a police officer
Go on patrol and begin your shift by issuing tickets, but be ready to handle all kinds of violations including accidents that can happen right in front of your eyes! Many different duties are waiting to be encountered in this living and breathing city. Stop drug deals from taking place in the local park, chase graffiti sprayers illegally tagging walls, stop speeding cars with your police siren, and even set up road barriers and cones around traffic accidents. Be prepared for anything – from minor incidents like a car blocking a bus stop to having to apprehend suspects and taking them to the holding cells. Your duties are your responsibility!