Pompom: The Great Space Rescue
Out of the hamster wheel and into space, Pompom is on a mission to save his boy Hoshi from the claws of Captain Cat and his wicked crew. Chase down each of the Space Cat Pirates, building platforms as you go. Use whatever it takes: springs, whips, umbrellas, cannons... Nothing can stop Pompom!
One day Pompom was working up a sweat on his hamster wheel, when Hoshi the boy burst into the room, showing a hand of beautiful jewels that fell from the sky with a great ‘BOOM’. Suddenly, Captain Cat & his crew appeared into the room, kidnapping Hoshi into a portal to space. Now Pompom must go on an adventure to save his boy Hoshi from the eight Space Cat Pirates!
Take a breath of fresh air in the platformer genre: you do not control Pompom the hamster, but instead help him by moving platforms and items around him. Drop springs, build bridges, slash vines, illuminate ghosts: From outer space, to beaches full of flying fish, to ancient temples inside deep jungles, help Pompom get past the enemies and beat Captain Cat and his crew.