Pool Party
Dive into a wave of fun at the Pool Party resort! Play solo or with up to four players in tons of sports & brawl games and fight to become king of the party. Customize your pool ball – choose your favorite color and design - and go head-to-head with your friends. Have a splashing good time!
These pool balls are not just adorable, but also surprisingly athletic. They reach ridiculous speeds as they roll and bounce around the arena in no-time! Plus, these balls can kick each other around because they're balls after all! You'll be amazed by the sheer power of a perfectly aimed kick, propelling a rival ball all over the stage. Grab a cue and join the party!