Pool Slide Story
Splish, splash, splosh! The time has come to create some waves and open your very own wet, wonderful (sometimes whacky) water park! Hear that? That’s the sound of super-slippy pool-slide shenanigans. You want in? Of course you do.
Expand your water park, adding exciting facilities, and become the talk of the town. Your visitors will take selfies at your park, generating free publicity for you! Befriend them and they'll send you comments and suggestions.
You'll be spoiled for choice when customizing your water park, with a wide choice of attractions to build. You can also have both indoor and outdoor pools, so that no matter the weather, your visitors will always have somewhere to splash about in comfort.