Pop. Love. Panic! The OFK Story
Pop. Love. Panic! The OFK Story is an interactive tv series of arguing over lyrics, sending sad texts, and playing Interactive Music Videos! (also known as "We Are OFK")
Itsumi Saito just moved Downtown and broke up with her long-term girlfriend, leaning into her dream of making it in music. But juggling practice, friends, a brutal commute to the west side, and a full-time job... Itsu is struggling to establish herself in the cutthroat music scene of LA. When she talks her way into a shmoozy Hollywood party and makes friends with a rising music producer, she sees a chance to bring her dreams a little closer.