Potion Craft: Alchemist Simulator
Potion Craft is an alchemist simulator where you physically interact with your tools and ingredients to brew potions. You're in full control of the whole shop: invent new recipes, attract customers and experiment to your heart's content. Just remember: the whole town is counting on you.
Concoct your potion plan. Grind ingredients and carefully mix them in your cauldron. Heat the coals. Boil and stir. Add the base: water, oil, or… something else. Congrats on your first potion! Was it easy to learn? Now try mastering it!
Carefully plan your route via the Alchemy Map to combine different effects. Be mindful of common sense: you won’t find a market for a poisonous healing potion… right? Or would you?