Power Racing Bundle 2
In Speed Truck Racing you'll enjoy the dirtiest, fastest, and most spectacular races at speeds over 200 Km/h, avoiding multiple collisions against 10 adversaries. The game has different modes, such as Championship, Arcade, and 4-player multiplayer.