Pretty Girls Breakers!
Classic brick-breaking action gets a cute and cuddly twist in Pretty Girls Breakers! In this classic arcade-style action puzzler, take the role of a twin-tailed fighter wielding a beam saber. You’ll have to strike incoming balls with precision to destroy block patterns above you, all while avoiding enemy attacks and collecting power-ups to gain the upper hand!
Across more than 20 challenging stages, you’ll need to adapt to new blocks and enemy types, strategizing to clear them from the field without losing all of your hearts or running out of time! As stages are cleared, your female companions’ outfits will gradually change. If you succeed in battle, new outfits will be revealed and unlocked for viewing anytime in the Dressing Room mode. Can you collect them all?