Pretty Girls Mahjong Solitaire
In this naughty version of the tile-matching classic, clearing the board will unlock new outfits for your Pretty Girl companions, all of which can be viewed in a gallery of unlockables. Pretty Girls Mahjong Solitaire is simple but challenging. Match pairs of tiles to make them disappear, but be careful and stay ahead of the clock. Plan your moves strategically so you don’t hit a dead end!
Each time you play, tiles are shuffled to keep every session fun and unpredictable. With over 50 layouts and randomized patterns, there’s always a reason to come back for more tile-matching and more cute girls!