Pretty Girls Mahjong Solitaire - Green
In the latest installment of the Pretty Girls Mahjong Solitaire series, 5 new female companions with animal features will challenge you to a classic game of tile-matching. Select pairs of tiles to make them disappear, but be careful to stay ahead of the clock! Plan your moves strategically so you don’t hit a dead end. For every third round you clear, you’ll unlock new outfits for your lovely companions, all of which can be viewed in Dressing Room mode.
Every time you play, tiles are shuffled to keep each session fun and unpredictable. For a more casual experience, switch to Easy mode to disable the clock and take advantage of hints and shuffle assists. With more than 60 layouts and randomized patterns, there’s always a reason to come back for more tile-matching and quality time with these adorable animal girls!