Dodge enemies while gain control of as much area as possible to win! The familiar “capture territory” rules popularized in Japanese arcades are as simple as they are rewarding, and with so many beautiful characters waiting to be uncovered, puzzle action has rarely been more alluring!
Meet more than 20 Pretty Girls across 40 stages! You can choose to partner with Yu or Asahi, and completing stages alongside either will unlock new outfits for them to wear. With each challenge that you clear, commemorative photos of the girls you rescue will also be added to your Gallery for casual viewing. Can you complete them all?