Princess Rapunzel: The Kingdom's Legacy
As she adjusts to her role as queen of the Forgotten Realm, a kingdom that has been hidden and shrouded in darkness for centuries, new threats emerge. A mysterious map guides her into uncharted territories, where ancient powers and dark forces intertwine.
Together with her faithful friends, Flynn, Maximus, and Pascal, Rapunzel must face new challenges, find an ancient artifact and save not only her kingdom, but also other nearby kingdoms that face a similar danger.