Prison Life Simulator 2022 - World FIGHT Battle ULTIMATE
You have to play as a character named Derek. The hero will be faced with routine and tougher rules in the prison, look for ways to feed himself and not only, he will have to explore the territory of the prison, interact, make friends, fight other prisoners, in order to survive and for unexpected adventures.
Will you earn essential cash by working an honest job, or steal money from your fellow inmates?
Whatever you do, remember to bring plenty of bacon to bribe the sniffer dogs with.
Prison has its own laws. One day you are a Big Shot, and next day you are a Sucker.