Prizma Puzzle Prime
The original Prizma Puzzle web games were released from 2009 to 2011 and included 4 games. They have been played hundreds of millions of times online.
Prizma Puzzle Prime includes content from past games, new elements, enhanced graphics, visual and sound effects.