Welcome to Project 13: Taxidermy Trails, a Walking Simulator set in a mesmerizing Taxidermy Museum. In this immersive experience, you assume the role of an kidnapped Probant forced to find a way to escape. Complete all 13 Walks to get out of this Nightmare.