[Story]
Dive through four hundred years of technological advancements into the underwater city of Royla, where humanity once found a new home. That is until this future Atlantis was beset by fierce monsters mutated by toxic marine waste. Take on this unprecedented threat as the sea guardian Pronty, and fight alongside your javelin partner Bront to take down the mutants, discover the truth behind the creatures' sudden invasion, and uncover the secrets behind Pronty's origins.
Control the inexperienced Pronty and Bront the Javelin, a weaponized robotic swordfish that can fend off the sea creatures corrupted by toxic waste. Use Bront to repel enemies, remove obstacles, and shield Pronty from harm.
Encounter all sorts of creatures formed from a ghastly fusion of sea critters and marine debris. While some might look easy to defeat, there’s always a bigger fish…Fight giant bosses to bring back hope to the once-thriving Royla and reveal the truth behind the monsters and pollution.
Unlock new abilities and upgrades in Pronty’s Memory Board to put together strategies that work for every situation and play style.
Explore the fallen underwater city, Royla, in an underwater Metroidvania experience.
Replay again and again, with post-launch updates including the boss rush mode in Neptune’s Hall.