Pulling no Punches
Pulling no Punches is a classic beat’em up game with frame-by-frame animations, where players will try to survive a fictional pandemic in a city filled with madness and denial. The game includes 4 playable characters with unique unlockable moves, extremely detailed environments and local co-op multiplayer for up to 4 players.