Pumpkin Jack
Pumpkin Jack is a spooky scary 3D platformer in which you embody Jack, the Mythical Pumpkin Lord! Dive into an Epic Adventure through otherworldly landscapes and help the Evil annihilate the Good!
Follow the will of the devil himself and slay your nemesis in an epic quest that will take you on a journey in the Boredom Kingdom, a mythical realm shattered by the curse. You will meet friends along the way, from a haughty owl to a snarky crow!
Pumpkin Jack is a classic 3D Platformer before anything else! Every level will challenge you through several themed platforms, all giving you new trials to complete.
You will have to master the arts of dodging, timing and movement to vanquish Jack's foes. During the dynamic real time battles, choose which weapon you want to use and strike at the critical moment!
Solve puzzles that focus on physics, gravity and reflection. Inhabit a pumpkin head and burn books, hammer some moles, create a path for magic spheres… But also more! In each level, you will be faced with an action sequence using a new exclusive gameplay!