Pure Mahjong
Pure Mahjong is a beautiful, photorealistic Mahjong game that takes the user on a journey through 24 special Chinese events of the solar calendar.
The game contains hundreds of levels so that the user is presented with 4 'special event' games, for every day of the year. There is also a 'Tea House' where user's can enjoy hundreds more levels, at any time.