Push the Box - Puzzle Game
"Push the Box" is a classic puzzle game invented in Japan (also known as "Sokoban"). The objective of the game is to push boxes into their correct position. The simplicity and elegance of the rules have made the game one of the most popular logic games.
The boxes can only be pushed, never pulled, and only one box can be pushed at a time, never two or more.