Pure co-op goodness
Putty Pals isn’t just a single-player game that two people can play together. It’s been designed from the ground up to be a co-operative two-player experience.
You know what Putty Pals isn’t? Brown! Play as colourful characters in a colourful world and enjoy a fun, feel-good experience that will leave you smiling.