Puzzle book offers 35 different puzzles to solve, divided into themes - from fantasy to dinosaurs. Arts for this game were made by artist specialized in various styles. They are beautiful paintings of creatures and landscapes or simpler drawings for kids. There is something for everyone!
Speaking of everyone, you can adjust the difficulty by selecting the number of fragments per puzzle - from 6 to as much as 150! It’s a great title for both children and adults. Add peaceful music that plays in the background and you’ve got a great, relaxing afternoon.
Hungry for some competition? Or you just want to assemble pieces with friends or family? Try co-op mode! Just share a Joy-Con with another person and start doing puzzles together.