Puzzle Box 3 in 1
Puzzle Box 3 in 1 is a small puzzle collection of the top trending puzzle games.
In Puzzle Box you swipe up numbered blocks in a row to merge same numbers up or you add or subtract numbers to match the same numbers in a grid of blocks in merge plus. And in connect the dots you connect the same color with a line without crossing another one.