Puzzle Cube: Magic Urbik Game
The classic cube redesigned for an exciting gaming experience for all levels of players, all ages and all abilities.
Puzzle Cube: Magic Urbik Game is a mechanical game that is known all over the world (3x3 in colors). This game comes with a simple shape and appearance, but requires good logic and patience to play it.
Discover the solution to the mystery that exists in this cube through systematic formulas and easy rules.
Puzzle Cube: Magic Urbik Game is very useful for developing mental intelligence and emotional intelligence because it requires logic and patience. Face the challenges.