Puzzle Herder
Oh, no! The animals on Dora's farm have escaped and wandered off into the wilderness. Help her get all of the cute little critters back safely in this challenging puzzle game!
Journey across 40 levels as you put your wits to the test against these handcrafted scenarios and work out the intricacies of the puzzles in your attempt to group and drive towards the goal the seven types of animals that Dora has on her farm.
Beautiful scenery and charming music will accompany you on this colorful adventure that is bound to keep your mind alert and your puzzle solving skills on edge.