Enjoy the rudeness with weapons, special powers and help from mystical beings.
Q-YO Blaster is a horizontal Shoot 'Em Up , with peculiar characters, strange enemies, bullets, many bullets and many explosions. Enter the miniature world and stop the threat.
Q-YO Blaster has a nice 2d environment with detailed pixel art scenarios, varied enemies section, stages, powers, improvements and many more!