QUALIA ~The Path of Promise~
“Machina” is the world’s first android to pass the Turing Test. She’s attracted worldwide attention for her human-like qualities though there’s still some part of her that is not fully complete which shows that she still has room to grow. Incidentally, she is also dressed like a maid.
An android heroine and the genius hermit. This is a story of pure love where the two learn to grow together, overcome fate and find happiness.