Queen’s Quest 2: Stories of Forgotten Past
When the king asked a famous alchemist to look into the murder of his most trusted agent, the last thing the alchemist expected was to discover an intricate network of criminals working from the shadows to bring chaos to the land. Conduct the investigation as a shapeshifter and uncover a conspiracy that threatens to shake the foundations of the kingdom.