RAZED
RAZED is a lightning-fast, single-player platform racing game that's all about speedrunning.
Sprint through dynamic neon levels in the quickest time possible, employing skills such as super-speed boosts, mega-jumps, drifts, stomps and strafes to bypass obstacles and uncover shortcuts to propel yourself up the online leaderboards. But there's a catch: powers cost momentum, and if your energy falls too low your shoes (and you) could very well explode...
Sprint through 60 dynamic levels spread across six unique worlds, each with a distinct visual style, unlockable ability and pulse-pounding boss battle.
Challenge the world via online leaderboards, and race against friends' ghosts in a game of asynchronous one-upmanship.