REPUBLIQUE: Anniversary Edition
You receive a call from Hope, a woman trapped inside a secret totalitarian state, Metamorphosis. By hacking into the nation's elaborate surveillance network, help Hope escape from a web of danger and deception. Use security systems, distract guards, solve intricate puzzles, find hidden secrets, and intercept conversations from a wide cast of characters voiced by renowned actors including Rena Strober, Jennifer Hale, David Hayter and Dwight Schultz.
Experience a thrilling narrative stealth adventure game that explores the perils of government surveillance in the Internet Age, and keep Hope alive.
REPUBLIQUE: Anniversary Edition adds brand new in-game developer commentary tracks from the developers at Camouflaj.