Two cops, one case and only 24 hours to take them down... can you score the bust of a lifetime? Take the role of a loose cannon police detective and face off against criminal gangs in an exciting procedurally-generated action movie FPS. Join forces with a friend, online or locally, and take down those crooks in true buddy-cop style!
As a part of the RICO task force, your mission is clear: get in, take down the criminals and get out again. Sounds easy, but it's not - procedurally-generated cases mean you'll never know who or what's waiting for you. Pick your load-out, then use the element of surprise to get a tactical edge over the enemy. Unlock new weapons, mission types and traits, or dive into Daily Play and see how high you can climb the cop rankings!